"Pokud žiješ v souladu s přírodou, nikdy nebudeš chudý; pokud žiješ podle mínění lidí, nikdy nebudeš bohatý."
Seneca

Kterak jsem Beltine oslavila cestou do zahraničí, bolavými chodidly a krásným zaspáním.

1. května 2014 v 13:51 | Burgus |  Můj koutek
Počátkem 25. dubna jsem se vydala na školní výlet do Francie. Jak už to tak bývá, v autobuse jsem se cestou na první zastávku v Remeši (Reims) moc nevyspala, ale při zpáteční cestě jsem zjistila, že to může být i horší. :D

Belenův oheň jsem sice po této cestě ještě stihla 30. dubna zapálit a přeskočit, ale na další rituální očistu už jsem neměla síly po tak náročném výletu.

Návštěva v sobě zahrnovala velké množství památek jak v Remeši tak v Paříži. Velké množství náročných památek a náročných front. Zatímco většinu účastníků zájezdu nejvíc zajímala Eiffelova vež, já jsem se nejvíce těšila na krásu katedrál, církevních a šlechtických paláců. Vezmu to rychle a zdůrazním pro mě nejkrásnější místa, která mě nejvíce zaujala. Když jsme se v Remeši po návštěvě jedné katedrály, která nese stejně tak jako ta Pařížská jméno Notre dame a druhého románského kostela jménem Saint Remi měli vydat na další hrad, už se nám nikam nechtělo. Až do doby, kdy jsme s mojí kamarádkou Morganou zjistili, že jde o hrad Pierrefonds, ve kterém se natáčel náš oblíbený Merlin, a ve které jsme hned na začátku utratili 20 euro jen za tričko s logem tohoto seriálu. :D .. Trošku jsme se proklínaly, ale teď, když budu mluvit za mě, jsem ráda, že na něj mám krásnou památku.

S Morganou před Camelotem (:D)
Chateau de Pierrefonds

Zastávka na tomto hradě severovýchodně od Paříže končila a my jsme se vydali na hotel. Poté už následovaly památky jen v Paříži a ve Versailles. Ať už jde o zámek Versailles a jeho zahrady jako takové, Vítězný oblouk, Louvre, Muzeum Orsay, čtvrť La Defence, Bazilika a zároveň nejvyšší bod Paříže Sacre Coeur, projížďka lodičkou po Seině, kabaret Moulin Rouge, prohlídka remešských dolů, ve kterých zraje nejlepší šampaňské (součástí byla i ochutnávka a nebyla jsem sama, komu se z toho malého dementního množství motala hlava jak na kolotoči. tzn. -> Chlast je hnus, pokud ho nepoužíváš na tinktury :D ), ulice Champs-Élisées a mnoho dalšího, nejvíce jsem se těšila na katedrálu Notre dame, která byla naprosto úžasná. Před touto katedrálou se mi stala taková rozkošná kuriozita. Pán, který vlastnil velké množství fracouzských zákusků, jejichž jméno si ani nepamatuji, jimi krmil malé vrabce, které mu přistávali na rukou. Pán byl hodný a propůjčil nám též romantickou a roztomilou chvíli s těmito ptáčky.
(Má umělecká fotka Notre damu :D )

Nehledě na tyto zážitky s památkami, máme veliké zážitky i s černými spoluobčany , kteří vyvolávali hádky (Tímto děkujeme hodnému černému spoluobčanovi z Londýna, který nás před nimi zachránil.), nebo otravnými černými spoluobčany, kteří nám nabízeli suvenýry a nedali si pokoj.
Výlet jsme zakončili projížďkou na parníku po Seině, výstupem do druhého patra Eiffelovky a výhledem z Vítězného oblouku. :)

Bylo toho až příliš, ale všechno by se mi do jednoho článku opravdu nevešlo. Pro mě to byl nezapomenutelný výlet, i když necítím nohy ještě dnes a zakončení Beltineským ohněm bylo více než zdařilé.
Doufám, že jste si tento očistný svátek krásně užili.
Burgus.

1 člověk ohodnotil tento článek.